Merhabalar. 9+4 günlük hamileyim. 3 haftadır kusuyorum. Ara ara kan geliyor kusarken. Mesela 3-4 gün ardarda geliyor her kustuğumda. Bi 3-4 gün gelmiyor. Sonra tekrar kan geliyor. Boğazdan mı, mideden mi anlayamıyorum. Aç veya tok kusmam da farketmiyor. Tok kustuğumda da geliyor. Yani sıradışı, vücudun alışkın olmadığı bir kusma yaşadığım için normaldir illa ki tahriş oluyordur diye düşünüyordum ama korkmaya başladım sanki. Yaşayan var mı acaba?