Merhaba hanımlar….
ben 7 aylık doğum yaptım 46 gün önce ve bebeğim hala kuvezde sütün gitti gidiyor çoğaltmak için birçok şey denedim olmadı (un helvası,rezeneli çayı,hurma,pekmez,vs) olmuyor artık 10cc kadar düştü sütüm haftada bir görebiliyorum 2 dk çocuğu nolur sütü çoğaltacak bişeyler bilen varsa destek olurmusunuz? Lütfen 🙏