beatifulll Merhaba kızlar 25+1 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gündür idrar yolu enfeksiyonum var dün gece monurol saşe kullandım ama hala vajinada ağrı var bu durumu yaşayanınız oldumu neler yaptınız.
Ayssmom Benimde var hatta çok beterdi ne antibiyotikler kullandım geçmedi en sonunda doktor fitil verdi o iyi geldi içinde 2 adet var 3 gün arayla kullanıyorsun
10Seher10 Ayssmom bende kullandım onu hemen geçirdi. Enfeksiyon normal değeri 0-5 arasında olması gerekirken benim 32′ydi
MervErdo Dr.unla konuş oranı sürekli yıka kuru tut çamaşırını ütüleyerek giyin bide sirkeli suyla arada bi yıka
edasaribek ah canim bende 6aydir cekiyorum ne ilaclar kullandim serumlar vuruldum fayda yok neyapicami sasirdim ama duş iyi geliyor
Seyma2861 edasaribek bende 32.haftalığım hamile kaldığından beri kesintisiz devam ediyor ilaçlar hiç etki etmedi