Ben doğumu Afyon’da yapmayı düşünüyorum.kendim de Eskişehir Şehir hastanesinde çalışıyorum ve kendi çalıştığım hastanemde Keziban hanım a gidiyorum bi sıkıntı yaşamadım insanı rahatlatıyor genel olarak 😊normalde Doğumu da aileler Afyon’da olmasaydı keziban hanımla yapmak isterdim çünkü gereksiz sezaryen taraftarı değil normal Doğumu destekliyor.vede sezaryen zorunluluğu olursa da cerrahisi çok iyi diyorlar.