Valla ben neler neler denedim işe yaramadı kesin çözüm doktora gidip alınması ama cildiye bölümü almıyor ya ilaç veriyor yada neşterle kesiyordu benimkini ben en son genel cerrahi gittim gün Bile verdi o hatta doktora hamile olduğumu öğrendim anestezi oluyormuş bebeğe bi sıkıntı olur mu dedim hayır olmaz dedi o gün de deprem oldu büyük kaldı sonrasında kadın doğuma gitme günüm gelmişti yine de sorayım dedim kendi doktorumda sorun teşkil etmiyor dedi ama şansıma benim ki kendi kendine koptu ama o zaman 6 haftalık filan hamileydim sizler yine danışın sevgili anneler 🤍