Akbulutsevda Kızlar merhabalar. 12 haftalik hamileyim. Geçen gün doktor kontörümüzde 11+5 idik ama doktor 12+5 dedi baş popo mesafesine göre bir hafta öndeymiş. Bu bir sorun teşkil ediyor mu😔
mucizem09_ Akbulutsevda bence normal 1 hafta geri bi hafta omde benim 7 haftada gittigimde 6+3 gerideydi 11+1 gittim busefee olcumu 11+3, aldi narmal bence
Miskokulum35 Hayır canım bizimde bir hafta önde. Sorun değilmiş normalmiş hatta doktor bu bizim için iyi bişey dedi. Geriden gelmesinden iyi dedi
Mom080 Benim kızımda 1 hafta önden gidiyor doktor çok normal anne baba uzun dedi ben mutluyum uzun boylu olacak diye :)