Glmgkcmm bende 6+2 haftalık hamileyim benimde bel ağrısı ve halsizlik haricinde hiç bişey yok çok şükür şanslı hamilelerdeniz bence şükret herkeste aynı belirtiler olacak diye birşey yok zaten 😊 Doktor da dedi bana çok şanslısın inşallah ilerki aylarda da olmaz rahat atlatırsın diye 😊 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah