Kızlar ya malum pandemi dışarı yok gezme yok arkadaşa gidip iki kahve içmek yok bizlerde gömüldük telefona yani ben kendi adıma çok oynuyorum her saniye yanımda annemde bugün dedi ki çok yanlış yapıyorsun yoğun radyasyon var ondan dedi var evet ama bebeğe aman aman zararı var mı