Masal80 Merhaba evliliğimden 15 ay sonra gebe kaldım. Şuan 5 haftalık gebeyim 10 gün sonra kalp atışını duyacağım. Gittiğimde duyamam diye korkuyorum sizce bu normal mi?
Bal00 Masal80 bende evliliğimin 17. ayında gebe kaldım 😇 9. hafta kalp atışı için gittim çokta acele edip kafaya takmaya gerek yok olumlu düşünün hep dua edin yoksa böyle 40 hafta geçmez 🤭😊
Miskokulum35 İçini ferah tut canım. 6 haftalıkken duymuştuk kalp atışını. Öyle şimdiden kendini korkutma.