Bedis94- genelde zorunlu çıkış izni vermiyorlar, ama puset zaten gerekli bişey yani bebeği kucakta götürmek ne kadar tehlikeli, aşıya falan götürürken neye koyup emniyeti sağlanacak. Zaten yasak taksiler almıyor, kendi aracında polis durdursa dünyanın cezası yeniyor.