Ciara93 özel de doğum yapmak istedim aslında, fakat çok pahalı ya vazgeçtim. Anannem hacettepe den emekli o önerdi 😊 beni almıyolardı ( 3 haftadan snra devlet kabul etmiyormuş nerde başladıydan orda devam et diyolar) ama tanıdıktan ötürü oldu. Daha hiç gitmedim. Lokman hekim de girdim ulturasona. İnşallah dediğiniz gibi ben de memnun kalırım.