Gok123 valla ne denediysem geçmedi susam yağı, ayva çekirdeği jeli. Lansinoh krem. Madecasol krem cildiyeye gitmiştim artık o yazmıştı. Mum göğüs kalkanı var ondan aldım olmadı emzirirken göğüs kalkanı kullandım emmrdi. Karbonat. evitamini kapsül kullandım yok hiç bişey fayda etmedi bebeğim biraz büyüyüp tam kavrayınca ancak 3 aylıkken düzeldi ama çok acı çektim ağladım emzirmekten vazgeçmedim😊