İyi akşamlar . Bu çoğu insandaki erkek bebek tutkusu nedir Allah aşkına ya ? Kız çocukları olmazsa, büyüyüp anne olmasalar hiç erkek olmayacak dünyada farkında değiller . Bir oğlum var elhamdülillah . Şimdi bir kız bebeğimizin olucağını öğrendik . cevremdekiler cinsiyeti öğrenince teselli verir gibi konusuyor . Ne kadar tuhaf bir yaklaşım bu. Evladın kız erkek ayrımı mı olur ? Kızım olacak diyince hemen olsun , daha çok çocuğun olur felan diyenler oldu . Çok şaşkınım . Gerçekten artık sinirlerim çok bozuluyor . Birilerinin kalbini kırmamak için zor tutuyorum kendimi . Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki bana aratmadan evlat verdi . Hep bir kızım olsun istedim ilk gebeliğimde de . Şükürler olsun ikinciye nasip oldu