Merhaba kızlar, 7 haftalık hamileyim. 3 gün önce gece uyandığımda sol bacağımda hafif uyuşma vardı. Ve 3 gündür devam ediyor ara ara belli bir kısmında inceden karıncalanma veya uyuşma oluyor. Bu normal mi, başına gelen var mı? Paylaşırsanız sevinirim.