Bebek18 Merhaba kizlar.13 Şubat’ta ilk kez âşılama yaptırdım dün adet döngümun 19. Günü progesteron değerime baktırdım 22,4 geldi bunda ilacın etkisi oluyor mu ? Gebe olabikir miyim ki erken diye test yapmiyorum. Çok merak ediyorum
mbt34 Bebek18 Progesteronun yüksekliğine aldanmayın. Benim 29 çıktığı bile olmuştu, gebelik yoktu. İnşallah pozitif sonuç alırsınız :)