papatya35 Normal doğum yapanlar bakar mısınız ? Sabahtan beri şiddetli vajinal ağrı yaşıyorum Ayağa kalktığımda zAr zor adım atıyorum ara ara da kasıklarım hafif adet sancısı oluyor normal doğumu böyle başlayan oldu mu merak ediyorum
medosegemira Bende bi kaç haftadır var o vajina agrı artık yürürken zorluyor 3 gündür ara ara adet sancısı gelip gidiyo ama bende pek anlamadım vajina agrısını doktora sormustum normal dediydi ama bana normal gelmiyo
papatya35 medosegemira ara ara bende de oluyordu hatta 30lu haftalardan başında ama bu günkü o kadar acıtıyor ki anlam veremedim bebek baskı yaptığı için mi acaba
papatya35 medosegemira sanırım bunca hafta hamileliği anlamamışım öyle bir acı ilk defa yaşıyorum sağ Salim doğsunlar inşallah☺️