Aselim_ Kızlar 12+1 haftalık gebeyim karnımda sabahtan beri sırt üstü yattığımda göbeğim damar atması gibi saat gibi atıyor böyle birşey basına gelen varmı acaba panik oldum biraz
Ekvatoral Aselim_ benim de öyle olurdu o zamanlar. Kendi kan akışımız olduğunu söylemişlerdi. Yan yatarak istirahat edebilirsin
kuselcin Aselim_ korkulcak bi şey yok o zamanlarda oluyo ben de bebeğin atışı diye düşünüyordum ebeler de senin diyordu gülmüşlerdi hatta sağ veya soluna yat biz 28+3 üz artık
Selinn27 Genelde sırt üstü yatış önerilmiyor gebelikte en çok sol tarafına yatmak lazım,karnın genişleme yapıyorsa onunda ağrısı olabilir