Zzeynep1 Kızlar ben hamile kalmadan önce folikasit (folidays) içiyordum şimdide devam ediyorum ama doktoruma sormayı unuttum. Aranızda kullanan varmı doktoru bırakacağı haftayı falan söyleyen varmı??? Yada kutu bitene kadar içmeliyim?
irorkay Zzeynep1 canım folik asit nrkmalde ilk 3 ay ama 3 aydan sonra verilen multivitaminlerin içinde de folik asit mevcut zaten. Folik asit günlük bir vitamin ve hamilelik süresince kullanılabilir.
Burcunuslu_ Zzeynep1 ben 9+5 haftalık gebeyim 9+2 de doktor bırakmamı söyledi ve içinde folik asit barındıran başka vitaminlere başladı
Annecik_ Zzeynep1 doktor sana bırak der zaten ben 12+4 de gittiğimde bırak dedi demir ilacı multivitamin ve d vitamini verdi ama demir ilacının içinde de miktarı az olsa da folik asit var
Lulemom Ben 5. Haftamda başladım 13. Haftaya girene kadar kullandım. Sonra zaten vitamin ve demir ilacı yazdı. İkisininde içinde folik asit var.
Mzgnormann Zzeynep1 3 cü ay bitene kadar doktorum bana iç demişti sonra 3 ay bitince onu değiştirdi başka ilaç yazdı kan ve vitamin kullanıyorum şuan