imerveg Kizlar selam. 34 haftamdayim 2 gundur hic gecmeyen cok siddetli bir bas agrim var. Parol icebiliyoruz evet 1 tane ictim dun gece ama bana misin demiyor. Ne yapsam geciremiyorum. Basi siddetli agriyan anneler ne yaparsam hafifletebilirim? 😔
ysfali06 imerveg tansiyonunuza Bi baktırın isterseniz. Benimde 33de öyle ni başağrım vardı doktora ilaç için danıştığımda tansiyonunu Bi ölç öyle konuşalım dedi. Bu haftalarda gebelik zehirlenmesinden şüphelendikleri için tansiyona önem veriyorlar.
tgbktszdmr imerveg bol su iç canım su içmeyince benimde ağrıyor. 34 üm bende. 3 litreye yakın içiyorum. Onun dışında aktardan nane yağı ve lavanta yağı alıp şakaklarına sürüp ovdurabilirsin
imerveg tgbktszdmr su icmeye ozen gosteriyorumda 3lt icmiyorumdur muhtemelen ki bugun fazla icmedim unuttum hep belkide susuz kaldim🤦🏻♀️ yaglari alip masaj yaptirmayi deneyecegim tesekkurler canim🌸
imerveg Mavi-elif benim bebegimin kilosu 1 hafta geride 2.280 onu toparlamaya calisiyorum. Sanirim normal sartlarda 2500 civari olmali
Mavi-elif imerveg kramplar için maden suyunu öneririm hergün bitane içiyorum çok nadir ve hafif oluyor kramplarım
imerveg Mavi-elif maden suyu iciyorum ise yaramiyordu pek doktor magnezyum verdi biraz iyi geliyor bana
imerveg Mavi-elif erken dogumun kiloyla alakasi yokmuş canim ki benim biraz geri olmasina ragmen riskim var 32.haftamdan beri nstlerimde sanci cikiyor 80lerde ve hissetmiyorum. Cok kilolu olursa yani 4un uzerinde sanirim sezaryene yonlendiriyorlar. Zamaninda gelsinler insallah❤
Mavi-elif imerveg ya benimde baştan beri 2 hafta önden gidiyordu sonra 3 4 haftaya çıktı fark ama sadece kilosu değil baş çevres boyu ultrason ölçümlernde hep ilerde çıkıyor 3 hafta 33te gittim en son nstyede girmedim bebeğim dönmüştü 1 aydır baş aşağı pozisyondaydı 2 gündürde rahmimin üstünde bi ağırlık var hareketleri sürekli orda başı kanalamı giriyor acaba hissedebilirmiyiz kanala girdiğini
imerveg Mavi-elif benimde burda okuduklarimdan aklimda kalan bebek kanala girdiginde hissetmiyosun asagida oldugunu hissediyorsun sadece ama dogum cok yaklastiysa suyu geldiginde bebegin basini asagida hisseden anneler varmis. Baslik acarak sorabilirsin aslinda bunu tecrubeli anneler daha iyi yonlendirecektir. Bence kilo sorunu tek basina erken dogum sebebi degil ama butun gelisimi önde ise belki erken dogumu tetikleyebilir. Saglikli olsun da onemli olan o🌸