Gunes_84 Canım anneler merhaba❤️ 2li tarama testi normal çıktığı halde 3lü ve 4lü yü de yaptıran var mı? Benim 2li tarama testim herşey normal çıktı Çok şükür 🙏🏼 3lü ve 4lüyü yaptırmayı düşünmüyorum..Sizce yaptırmalımıyım?
Cemrece Gunes_84 Canim benim de 2 li temiz cikti sukur doktorum direk 4 lu yaptirdi o da temiz cikti yani ben doktorum ne derse yaptiriyorum
irorkay Gunes_84 doktorunuza bırakın kendinizi o ne derse onu yapın bence :) benim de 2 li temiz çıktı ama 4 lü yine de yaptırmak isterim
Lulemom Gunes_84 ben ikiliyi yaptırdım. Temiz çıktı. Doktorum 3lü ve 4 lüye gerek yok. Zaten onların risk aralığı çok geniş dedi, O yüzden kafa karışmasına gerek yok dedi. Yaptırmayalım dedi. Bende yaptırmicam
Buketkucuk Gunes_84 benim ikili taramam temiz çıkmıştı ama doktorum emin olmak için üçlü tarama testini de istedi o da temiz çıkınca dörtlü taramaya gerek duymadı🙏🏼
Cemrece Gunes_84 Hayir canim 4lu tarama testi. Detayli ultrason ayri onu da yeni yaptirdim 22.haftamda
Lulemom Gunes_84 doktorunuzu dinleyin bence. Bazen bişiden süphelendiklerinde size söyleyip telaşlandırmak istemezler. Test yapalım derler. Ona göre söylemek isterler. O yüzden doktorunuz daha iyi bilir
Kayraninannnesi Gunes_84 dörtlü farklı birşey diye biliyorum çünkü detaylı ultrason çok önemli yapılması gereken bir şey Doktorum bana da 2li temiz çıkınca 3lü ve 4lü ye gerek yok dedi detaylı ultrason istedi
ysmn_kck17 Gunes_84 Benim de normal çıktı . Doktorum gerek duymadı sonuçlar olması gerektiği gibi çıkınca.