Ebi Meraba tatlı annişler 36+5deyim bebeğim 34den itibaren baş gelişti bugün kontrolum vardı yan geliyomuş bebeğim makat bile değil yan yatıyomuş yaramaz oğlum böyle olup tekrar bebeği dönen var mı yada bunun için yapılcak egzersizler falan 😏
Deletedmom404 Ebi 38+6 dayım benim de bebeğim yan duruyo canım hep öyleydi yani normal doğum istiyorum doktorum da döner dedi ama yavaştan sezeryana da alıştırıyorum kendimi herşeyin hayırlısı tabi
Ebi Deletedmom404 hep normal diye düşünmüştüm baş geliş olunca ama olmıycak sanırım ya moralim çok bozuldu 😞
Deletedmom404 Ebi hayırlısı canım bende hep normal istiyodum ama işte vardır bunda da bi hayır sezeryan da bi Doğum şekli sonuçta hiç yaşamadım ama Allah yardımcımız olsun inşAllah sıkma canını 😇yalnız değilsin