gulsahyildizcolak Her gün yoga, meditasyon, olumlama, sonrasında dua, sucak duş, hurma… günde 2dincan adaçayı. herşeyi yapıyorum bebeğim gelsin diye☺️ Sizinde aklınıza gelenler varsa bu postun altında buluşalım. Herkesi kurtarsın Allah bir avazda inşallah.
ayseeerl13 gulsahyildizcolak ama biyandanda biran once dogsun istiyorum ve cok agarlastim hareketler okadar kısıtlı ki yatamiyorum bile siz
Deryanneadayi ayseeerl13 ben de aynı şekilde. Bunu bir kaç başlıkta yine okudum neden biran önce doğmasını istiyorlar anlamıyorum. Sonuçta tüm doktorların tavsiyesi tıbben bi engel yoksa 40. Haftaya kadar beklemek. Çünkü bebek gelişimini tam tamamlamış oluyor. Tabi elde olmayan istek dışı sebeplerin dışında bu söylediklerim yoksa ben de sezaryen olacaksam belki kırk dolmayabilir.
gulsahyildizcolak ayseeerl13 35ten sonra bu söylediklerimi önerdikleri için yapıyorum. Ama bebek ve sizin için herşey normalse 38de gelebilir tamamen normal 🥰
gulsahyildizcolak Deryanneadayi 35ten sonra tüm bu söylediklerimi öneriyor doktorlar o yüzden yapıyorum 🥰 yoksa hemen gelsin dediğim yok. Ama 38den sonra özellikle çok normal. Ne zaman istiyorsa gelsin tabiki ama ben kalçamdan 2 haftadır yürüyemiyoru.🥰
Yeni13 gulsahyildizcolak bizde 39 haftalık olduk ama hiç gelecek gibi değil artık gelsin istiyorum canım açıyor artık sırtım göğsüm ağrıyor
Ada34 gulsahyildizcolak insanoğlunun doğum ve ölüm saati değişmez yazılmıştır önceden o yüzden bu yapılanlar sizi rahatlatır, kolay doğum olmasına yardımcı olur vs ama zamanını değiştiremez🙈 dilerim herkes sağlıkla kavuşsun bebeğine inşallah 😊