Var mı benim gibi düşünenler ? 😊 Benim babam ben küçükken vefat etti ve baba hasreti çeken bir çocuk oldum hep.Ama rabbim bana sağolsun babamdan sonra yerine koyabıleceğim birini nasip etti. Kayınpederimi çok severim.Bundan 2 ay önce rüyamda gördüm kızımın ismini. Zahide Defne ❤😌 Defne ismini ben çok istiyordum zaten eşimde kabul etti sağolsun. Ama eşimin babaannesinin adınıda rüyamda görünce çok şaşırdım ve hemen onunla paylaştım. O da sen bilirsin dedi ve çok sevindi ☺ şimdi kismetse 1 hafta sonra bebeğimi kucağıma alacağım. Ve ismini Zahide Defne koymak istiyorum. Kayınpederimin henüz haberi yok bakalım umarım duyunca o da çok sevinir 😊🙏