Portakalgeliyor Yagmur58 benim yüzümde deri soyuluyor , kızarıklık var yer yer iz gibi , baldırlarımda benek benek yuvarlak kuru kızarık bölgeler var . Bol bol su iç normal diyolar genelde bilmiyorum bende çok endişe ediyorum ..
denizkizim evet o kırmızı benekler bende de var. ellerimin üstünde, vücudumda, yüzümde. internetten baktım normal diyo. haftaya doktor kontrolüm var doktoruma da soracağım. cilt döküntüsü de sadece göbeğimde ve bacaklarımda var kremliyorum
yuzell Kırmızı yüzümde lekeler başladı anlimin ortası falan hep soyuluyor doktor normal dedi ama bilemedim
Portakalgeliyor Yagmur58 ne yazık hiç bir sorumuza net bir cevap alamıyoruz hep olabilir normal denip geçiyor doktor olarak aydınlatmaları gerekmiyorr mu 🤞🏼😜