Mervefeeee Merhaba arkadaşlar, ben 37 haftalık gebeyim, hiç ağrı sancı olmadı ama bir haftadır sanki regli olucakmışım gibi rahimde ağrı hissediyorum normal mi acaba, yada bu şekilde ağrısı olan varmı