Ergluhilal 31+1 bugün, bende de bı süredir oluyor ben bebek kendini topluyor diye düşünüyordun hala da öyle düşünüyorum gerçi 🙈 ana sağlığındaki hemşire de sancı olduğunu söyledi, ama bende sancı hissi yok. Bu cuma kontrolüm var, doktoruma sorucam tezim doğru mu değil mi bakalım büyüyor diye bebek mi toplanıyor onu mu hissediyorum yoksa sancı mı hazırlık mı oluyor 🤷🏻♀️☺️