Merveex42 aynen öyle. Doktora da gittim ama duramadım, hatta doktorumu da değiştirdim. Kanama alanım rahimde hala görünüyor, ama şükür ki bebekten alakasız dedi büyük ihtimalle polip var o yüzden dedi. 34. Haftaya kadar progestana devam edeceksin dedi. Çalışmamın zararı olmazmış falan güzelce anlattı rahatladım