Arkadaslar 11+2 deyim dunden beri koyu kahverengi lekelenme ve bugun ic camasirini batirnayan sekilde peceteue gelen kanama benzeri akinti var fakat agrim yok.Ilcedeyim malesef bulunduğum yerde doktor yok, diger ilceye gitmek icin de pandemiden dolayi haftasonu minibüs yok.Boyle bir durum yasayanlar yazabilir mi ?simdiden herkese tesekkur ederim