Ervagunes22 merhaba ilk gebeliğimde epidural ikincisinde de 5 gün önce spinal ile doğum yaptım kesinlikle tavsiyem epidural dir daha geniş bir uyuşturma şekli belde kateder kalıyo ağrı kesiciyi siz kendinize uyguluyorsunuz ağrıdan kıvranma derdi yok çok konforlu fiyattan dolayı spinal oldum ikinci doğumum da,biraz ağrı oluyo ek ağrı kesici yaptılar ilk gün birazcık zor geçti .. ilk doğumunda hastaneye gelenler sen çok iyisin doğum yapmış olamazsın diyordu kesinlikle epidural olun sevgiler 🌸