Roya Dua değil de bol bol Kuranı Kerim dinlemenizi tavsiye ederim,,okumak sünnettir dinlemek farzdır ama elbette en güzeli ikisini de yapabilmek ve en önemlisi meal ve tefsirini de okumaktır...Meryem Suresi, Yusuf Suresi okumak da çok iyidir...Meryem Validemizin Hz.İsa Efendimize gebe kalması ve onu doğurmasından da bahseder...bir de Yasini Şerif Kuranı Kerimin kalbi ve özü olduğu için sık sık okumak lazım...son olarak İnşirah ve İnşikak Surelerini de okuyabilir veya dinleyebilirsiniz...Dua olarak da tesbih duası olan"Subhanallahi velhamdülillahi vela ilahe illallahü vallahu ekber vela havle vela kuvvete illa billahil alliyyil azim" duasını okumanızı tavsiye ederim...hayırlı günler...