Betulela03 normalde akıntım olurdu kremsi ama bu seferki sıvı ve camasırım herzamankinden cok ıslanmıstı. kendi doktoruma ulasamadım hemen devlet hastanesi yeni doğan aciline gittim. orda yaptıkları testte su oldugu söylendi. ihmal etmemişim iyiki gitmişim. pandemi dolayısıyla izmirdeki hastanelerde yoğun luk oldugu için evde yatıs ve antibiyotik tedavisi uygulandı 1 hafta tuvalet harici hiç kalkmadım. annem sagoldun evde yardımcı oldu.