_gencanne BASAKK123 bana erkek gibi geldi kese şekli duruşu genelde sağ tarafa yerleşiyor erkek bebek
BASAKK123 _gencanne cinsiyeti öğrenince yazar mısınız demiştiniz 🥰 12+2 de doktorumuz %70 erkek dedi ☺️
tazeanneew Nur000 https://imgyukle.com/i/LKoEEM https://imgyukle.com/i/LKoRNh https://imgyukle.com/i/LKokly tahmin alabilir miyiz ☺️
Serap_ahmet Meraba bende doktara gittim bebek ters duruyor dedi ama etrafımdaki yorum yapanlar kız diyorlar olabilir mi acaba
_gencanne Serap_ahmet kaç haftalık resim atarsanız yorum yapabilirim ama genelde hiç göstermeyen kız olur