aytn123 RuzgarinAnnesi35 benim gelmedi hemen o yüzden oğlum sarılık oldu 3 4 gün sürdü gelmesi dusa girmesem yine gelmezdi belki sıcak dus tan sonra geldi inşallah bu doğumumda çabuk gelir
Aysun1983 RuzgarinAnnesi35 benim hemen geçmişti cnm bir kaç güne beyaz da gelir bebek emdikçe emdikçe gelecek stres yapma sakın
Aysun1983 aytn123 sıcak duşta iyi gelir evet benim ilk tek göğsümü emdi hep diğerinin ucu çıkmamıştı ve etmediği için çok sancı yapmıştı,havluyu ısıtıp göğüse koydu bir arkadaşım hemen şıp şıp geldi tavsiye ederim
Aysun1983 RuzgarinAnnesi35 benim de 1 gün kaldı küvezde cnm çok geçmiş olsun sağlıcakla al kucağına inş