Lady-pnkk 1 ay önce dogum yaptım canım. Arkadaşım yardım için gelip birkaç gün kadar bizimle kaldı. Yatak ayrı herşey ayrı düşünüyorum temasımız da olmadı ama aynı koltuğa oturduk. Öyle bulaşıyor zaten. Oda sagolsun uyuz oldugunu bizden saklamış. İlaç kullandıktan 1 hafta sonra gelmişti halbuki. Başka birinden gelmiş olamaz. Kimseyle görüşmüyoruz çünkü. Israrla baskı yapıp sorunca oda söyledi o zaman uyuz oldugunu. İyileşti diye düşünmüş 1 haftadır kaşınmıyordum ilaçlarım bitti düzeldim diye geldim ben dedi. Ama o iş öyle olmuyormuş. Çok zor geçen bir illetmiş. Bizde yaşıyoruz şuan geçmiyor 🙄