6 Şubat’ta acil olarak 35 haftalıkken doğum yaptım. Doğar doğmaz bebeğim kuveze girdi. Solunum sıkıntısı vardı tedavi edildi. Fakat emme refleksi gelişmediği için daha kuvezde 2 gün emzirmeye gittim. İlk başlarda emmiyordu ama sonradan azda olsa emiyor. Dün hemşiresi emme refleksi var ama yoruluyor bu yüzden daha kalır dedi başına böyle birşey gelen varmı. Birde her iki göğüsümü sağınca sadece 5 ml süt çıkıyor sütüm çok az önerileriniz varsa lütfen yardımcı olun. 15 gün oldu bebeğimle kavuşmak istiyorum