28+3 günlük hamileyim şeker yüklemesi için hastaneye gittim bugün ve bebegimin suyunun oldukça azaldığını ögrendim iki hafta önce gittigimde gayet iyi demişti doktorum bebegin gelişiminde sorun yok dedi hareket takibi yapmamı istedi protein ağırlıklı beslenmemi 10 gün böyle diyet yapmamı istedi 10 gün sonra tekrar gidip göstericem eger suyu hala azsa igne başlarız dedi varmı böyle yaşayan kızlar sabahtan beri aglamaktan içim dışıma çıktı çok korkuyorum bebeğime birşey olmasından eşimde çaktırmıyor ama oda çok üzülüyor farkındayım 😥😥