Asenadgdvrn80 Sabahtan beri hafif hafif akıntım var ama kasiklarimda ağrıyor 35+2 böyle olan var mı ☹️ doğumla alakası yoktur inşallah 🤲 Dahaacok erken
_sumeyyebedir7_ Asenadgdvrn80 28+1 bende aynı durumdayım sabahtan beri kıvranıyorum birde ayağıma agrıyor magnezyum aldım fayda etmedi inşallah vaktinde alırız kucağımıza 🙏🏻🥰
_sumeyyebedir7_ Asenadgdvrn80 ben kasılmamı tam bilmiyorum ilk gebelik sağa sola donemedim bi ara girip çıkıyor doktor ilaç al dedi agrı kesici sıcak tut geçmezse gel dedi yat dinlen dedi
_sumeyyebedir7_ Asenadgdvrn80 ayy dikkat edin babası evdeyse biraz o ilgilensin ben biraz iyiym ama agrım var yatıyorum yatmak iyi geldi çünkü birde parol varsa ondan alırsanız rahatlatıyor kasılma nasıl birsey