Nursima2709 bir fincan dan bi şey olmaz deniliyor genelde, sütü kaynatıp içine bi kaşık atarak için derim, pakettekilerde bi sürü katkı maddesi var kendiniz süt ile normal nescafe alıp yapsanız daha güzel olabilir :) bir de tchiboda kafeinsiz kahve var olmadı ondan bi alıp deneyin hoşunuza giderse ondan için daha sağlıklı olabilir :)