Ozlemmmmm doktorunu bildir ama cokta endiselenme ben 16 haftalıktım gogsumden sut sızmaya baslamıstı.son aylara dogru bayagı bayagı sut geliyordu. Bu ii birsey muhtemelen bebegim dogdugunda sutum gelmedi derdi yasamayacaksın.yanlız cok sutun olma durumu olabilir ve bebegin tam cekemedıgı icin gaz yapıcı olanbebegin susuzlugunu gıderdigi on sutu alıp doyurucu olan arka sutu alamama durumu olabiliyor. Bunyuzdende bebisler cok gazlı oluyor. Eger bebisin dogdugunda surekli yesil kaka yapıp cok gazlıysa ve doymuyorsa anlaki arka sutu alamıyor demektır. O yuzden baska yontemler kullanman gerekebilir.Senin de goguslerine dikkat etmen gerekli mastit olmayasın.birde biliyorsun vucud bebege gore sut uretimi yapar bebisin cok emen bir tip olabilir bol bol vitamin almayı ihmal etme ve gogus yarası olmaması icin simdiden goguslerine uclarına yag sur hafif sagmadan masaj yap. Ben hamileligim boyunca hergun hindistan cevizi yagı surdum hala da suruyorum. Hic yara olmadı Allaha sukur.(Bu arada bebeisim 3.5 aylık oldu.)