Melikee7 gebelik şekeri 24. Haftadan sonra çıkıyor bildiğim kadarıyla. Sizin normalde de yüksekti muhtemelen şekeriniz. Unlu gıdaları tamamen kesin, her öğünde 1 dilim tam buğday ekmeği tüketin. Ara öğünlerde çok şeker içeren meyveler yemeyin. Meyve yediğinizde de yanında muhakkak bir bardak süt için ya da kuruyemiş tüketin. Tatlı yemeyin mümkün oldukça, çok canınız çekerse çatalın ucuyla tadına bakın. Bende de gebelik şekeri çıktı diyetle toparladım. Dikkat ederseniz sorun olmaz, geçmiş olsun