ozge-93 Merhaba 29 haftadayız başımız yukarda doktor vakit var dönmesi için dedi sizinkiler ne zaman döndü acaba
Aslihanilhan ozge-93 bugün kontrolden geldim baş aşağıydı 25 haftalığım . Demekki değişiyo her bebişin pozisyonu . Oda elbet döner sanırım :) merak etmeyin
Kbraozkn Aslihanilhan 25 haftalık civarlarında benimkide baş aşağıydı ama şuan 29 haftalığım en son makat gelişliydi
Pembgl ozge-93 28 de donmemişti sonraki randevum 32 di o zaman dönüktü 28-32 arasında yani daha zaman var döner kimisi son dk dönüyor
Ebruyavuz0 ozge-93 20 li haftalarda 1 kere başı yukardaydı sonraları hep aşağıda kaldı 37+1 iz kanala yerleşmiş bile