Ada01 Kızlar bu doğum yaklaştığı için mi yoksa enfeksiyon felan mı bi bilgisi olan varmı? şeffaf normal en başından beri olan akıntı ama şimidi çoğaldı 1.
neslihan0558 Benim başından beri var . Eğer ağrı falan yoksa idrar da yanma olmuyorsa çok takma derim
Ebru555 34 de basladı 37 devam artıyo gercekten 3 gun once suyummu diye doktora bile gttım o derece cok