Ozge5500 ben 25.haftadayım kıyafet konusu bitti diyebilirim, bebek arabasını da aldık. 0-3 ay, 1-3 ay, 2-4 ay, 4-6 ay aldım. Bebekler hızlı büyüyor yenidoğan alma diyorlar ama ben yeni doğmuş bebeğin büyük kıyafetler içinde kaybolsun istemedim. Diğer ihtiyaçlarını da almaya başladım yavaştan.