BusraKc7 Tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım ama doktorum sadece sezeryan yöntemini söyledi ve ben normal doğum yapmak istiyorum her şey yolunda giderse … normal doğum yapamaz mı tüp bebek ile hamile kalanlar?
Neslihan1903 BusraKc7 benim tansiyon ve şeker problemim çıkmadaydı normal doğum yapacaktım herhangi bir problem yoksa diğer bebeklerde ön hiç bir farkı yok sizin doktor risk almak istememiştir.
mercimeginanne BusraKc7 yooo bn doktoruma sordum sen artık normal gebesin normalde yapabilirsin dedi 🤷🏻♀️ Bnde 39 a kadar beklemeyi düşünüyorum eğer o zmna kadar doğmazsa sezeryan istiycem 🙈
Elbet-birgun-kavusacagiz BusraKc7 normal de dogum yapan var tabiki ama doktorlar genelde tup bebekleri kiymetli bebek olarak goruyo canm zorlu yollardan gecildigi icin riske atmak istemiyolar. Benmki devam etseydi doktorum bu sekil soylemistu
endobeybi BusraKc7 tabi ki yapılabilir. Riskli bi durum oluşmadıysa hiçbir farkı yok doğal gebelikten. Kendilerince “değerli bebek” algısı oluşturmuşlar; sanki doğal yollarla olanların bebeği değerli değil. Ben tüp bebekle hamileyim asla sadece sezaryen seçeneği sunulmadı. Daha erken 25.haftdayım ama ben özel ebe ile anlaştım, normal doğum konuşuyoruz şimdiden. Doktorunuzu değiştirin derim
BusraKc7 Neslihan1903 ben diğer çocuğuda hemen düşünüyorum sezeryan olursa 1-2 sene beklemem gerek hem normal doğum daha iyi diyorlar ondan dolayı istemiyorum açıkçası
endobeybi BusraKc7 benim doktorum Serkan Aydoğdu. Aynı klinikte Erhan Karaalp, Furkan Kayabaşoğlu, Arzu İlknur Özdemir, Sevil Ateş Eren hepsi tüp bebek hastalarını çatır çatır normal doğurtuyorlar şahit oldum 😇 ALLE Klinik, Ataşehir’de
Sed22-09 BusraKc7 benimde doktorum normal doğum yanlısı fakat benim plasenta aşağıya düştüğü için mecburi sezaryan olabilirsin dedi canım yani aslında normal hamilelikten hiç bir farklı yok tüp bebeğin bir sıkıntın yoksa normalde olabilir
BusraKc7 Sed22-09 anladım sanırsam doktor değiştirmem gerek . Benim tüp bebeğim orada tuttu hazır biliyor serüveni diye devam etmek istemiştim aslında
Neslihan1903 BusraKc7 dediğim gibi bir sağlık probleminiz çıkmazda normal doğum oluyor zaten tüp normal farı etmiyor kaç yaşındasınız
BusraKc7 endobeybi çooooook teşekkür ederim 🧡 ben karşıda oturuyorum ama önemli değil giderim açıkçası … benim doktorun çok hastası var birazda zamanlamadan dolayı mı ne yapıyor öyle bilemedim de
endobeybi BusraKc7 tüp bebek doktorlarının çoğu bence tüp bebekle o kadar meşgul ve yoğunlar ki normal doğurtacak kadar vakit ayıramıyorlar ya da o kadar pratikleri yok. Normal doğum doktor için sezaryenden daha zor, zamansız plansız oluyor sonuçta. Sezaryen kolaylarına geliyor gibi geliyor bana. Karşıda da bulunur bence normal doğurtacak doktor. Mesela Yusuf Olgaç Nişantaşı’nda. Tüp bebek hastalarını normal doğurttuğunu biliyorum 😌
acemigebe BusraKc7 Tüp bebek hamileliğinin bebeğin anne karnı dışında döllenmesi dışında kendiliğinden bir hamilelikten hiçbir farkı yok, dolayısıyla tüp bebekle hamile kalanlar normal doğum yapamaz diye düşünmemek gerek. Fakat her hamilelik kişisel bir tecrübe, malum. Sizin sağlık durumunuz normal doğumu sağlamıyor olabilir. Doktorunuza güveniniz tamsa bence onun tıbbi tavsiyesine uyun ama neden sezaryan önerdiğini de sorun bence.
BusraKc7 endobeybi sizinle aynı düşünüyorum benim doktorumda bence bu yüzden sezeryan diyor zaten önerdiğiniz doktora bakacağım teşekkürler 🧡
Huzurmelegim_28 Bende tup bebekle hamile kaldim daha sormadim doktoruma suan icin sskda devam ediyorum 2hafta sonraki kontrolde sorucamm