ZEhrA_94 Ya normalde çok açık tenliyim çenem kapkara oldu 🤷🏻♀️ burda arkadaşlar geçer dediler geçen gün yazmıştım. Ama kuruluk için alayım o kremi ben de🥰 kuruluk olduğu için banyoda ovmaya da korkuyorum sızlıyor. Ayy inşallah doğum sonrası güzelleştin desinler, çirkinleştim şuan çünkü 🤭 tavsiyen için teşekkürler canım deneyeceğim 💕