Kızlar hastane çıkışı olarak ne kullanacaksınız? Bu 8-10 parçalı ürünlerden mi alacaksınız yoksa 5 li çıkışlardan mı? Asıl merak ettiğim bu 10 parçalı ürünlerin içinde ince beyaz içlik gibi bir ürün var kıyafetin altına giydiriliyor normal 5 li çıkışlarda bu yok o ne işe yarıyor? İlk doğduğunda giydirilirken illa içinden öyle bir parça giydirilmesi gerekir mi?