Markete gittim ufak tefek biseyler alıyım dedim ama masallah baya bisey aldim ilk defa ağır kaldırdım 16. Haftamdayım bi tehlikemi yok cok şükür neyse 2 posetlik 10 11 kg bi ağırlık kaldırdım ama evim yok yakın markete 20 25 metre anca asansörle çıktım bisey olur mu mecbur taşımak zorunda kaldım yardim edebilecek kimse de yoktu bisey olmaz demi cok zorlamadım 1 2 kere dinlenerek geldim