ebruligunler Merhaba kızlar dragos bezmialemde doğum yapan var mı acaba memnun kaldınızmı merak ediyorum 🙄
MucizemE ebruligunler eskiden orası Fatih hastahanesinde eltim Doğum yaptı çok da memnun şimdi. Değişti ismi felan bilemicem aama hala beğeniyor arada normal müyaneye gidiyor
ebruligunler MucizemE bende hastane olarak memnunum ama doktorlar sezeryan yancısı diyolar Kime sorsam hep sezeryan normal doğum yapan oldumu hiç diye merak ettim açıkcası
ebruligunler MucizemE yaa hiç şaşırmadım inanki hep sezeryan hiç mi normal doğum yapcak bi hastası olmamıs bı hastanenin 😂
Bebegmibkliyrm Onceden fatih universitesi hastanesiydi. Bende orda okudum ve anestezi alaninda stajlarimi gordum . Suan ki doktorlarini bilemem ama fatih universitesi hastanesiyken bayanlarin dogumuna bayanlardan basla hickimseyi almiyolar. Erkek doktor bile mecbur kalirsa giriyo. Tesetturlu bayanlar ameliyattan cikarken hemen bonesini cikartip bas ortusunu takiyolar hemsireler. Her konuda cok dikkatliler. Cok kaliteli herseyi.