Kızlar 19 +2 haftalik hamileyim aslında gittiğim dr dan çok memnunum ama geçen lerde postta bahsetmiştim jimerle anlaşmış artık oraya gel dedi ilk olarak jimer hastane si nasıl ilgi alaka dr um bilge hanım kendisi çok iyi ilgili ama hastane olarak nasıl birde ücretler tabi burda baktıklarım gibiyse çok fazla gelir bize askeri ücretle geçinen bi aileyiz birde malum pandemi dolayısıylada çok sıkıntiliyiz ondan sebep doktor değiştirme ihtimalini düşünmüyor değilim siz hangi doktora hastaneye gidiyorsunuz tavsiye edermisiniz tabiki önce sağlık eşim para sıkıntı olmaz diyor ama ben yinede bir araştırayım sizlere de sorayim dedim şimdiden teşekkürler.😘