38+4 haftalığım. Dün Nst’ye girdim sancım çıkmadı. Ama doktorum bebeğin iyice aşağı indiğini söyledi. Bu arada salı günü zorunlu sezeryan olacağım. Ama akşamdan beri regli olucakmışım gibi ağrılarım var. Kasılmalarım bir süredir devam ediyor. Sabahtan beride akıntımda ciddi bir artış var. En çok regliye benzeyen ağrılarımı belimde ve kasıklarımda hissediyorum. Bebiş salıya kadar dayanır mı? Yoksa bunları yaşadıktan sonra doğum yapan annelerimiz oldu mu?